تدوین نقشهراه ورزش کارکنان دانشگاه بیرجند در سال ۱۴۰۵ جدید
جلسه کارگروه ورزش کارکنان دانشگاه بیرجند، با هدف ارتقای سطح سلامت و نشاط سازمانی روز یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ با حضور اعضای کارگروه برگزار شد. در این نشست که به میزبانی معاونت اداری و مالی تشکیل گردید، ضمن بررسی تقویم اجرایی مسابقات و کلاسهای آموزشی، راهکارهای نوین جهت افزایش مشارکت همکاران و بهرهمندی حداکثری از امکانات رفاهی-ورزشی مورد تصویب قرار گرفت.
ادامه مطلب


















