تقدیر رئیس دانشگاه فرهنگیان استان از رئیس دانشگاه بیرجند

۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳ کد : ۹۰۶۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۹۷۲
در پی  همکاری دانشگاه بیرجند جهت برگزاری کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، دکتر مهدی‌زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان از دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر رئیس دانشگاه فرهنگیان استان از رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در پی  همکاری دانشگاه بیرجند جهت برگزاری کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، دکتر مهدی‌زاده رئیس این دانشگاه روز یکشنبه 5 مرداد 1399 با حضور در دانشگاه بیرجند از دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.
در راستای رسالت اجتماعی دانشگاه، کلاس‌های درس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در ترم جاری با کمک و مساعدت دانشگاه در بستر سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه بیرجند، برگزار شد.
در این مراسم دکتر مهدی‌زاده، رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اهدای لوح  سپاس از  زحمات و حمایت‌های دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مجید کلاته بجدی، رئیس آموزش‌های آزاد و مجازی و مهندس پاسبان، مسئول این سامانه  تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از متن این لوح تقدیر آماده است: «بدین‌وسیله ضمن تقدیر و تشکر، زحمات بی‌شائبه و همکاری‌های صادقانه جناب‌عالی را در فراهم نمودن استفاده از سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه برای اساتید و همکاران دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ارج می نهیم و آرزومندیم همچون گذشته ما را در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و پژوهشی یاری فرمائید.»

آخرین ویرایش۰۶ مرداد ۱۳۹۹