در راستای رسالت اجتماعی دانشگاه بیرجند و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفت؛

اهدای ۱۸۵ کامپیوتر به آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

۰۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۸ کد : ۸۱۱۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۶۹۹
در راستای رسالت اجتماعی دانشگاه بیرجند بخشی از تجهیزات رایانه‌ای بلااستفاده دانشگاه به آموزش و پرورش خراسان جنوبی اهدا شد.
اهدای ۱۸۵ کامپیوتر به آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، بخشی از تجهیزات بلااستفاده رایانه‌ای دانشگاه بیرجند شامل 185 دستگاه کیس و مانیتور، 140 صفحه کلید و 26 موس به اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اهدا شد.
مهندس علیرضا امینی‌نسب مدیر هنرستان خلیج فارس بیرجند با اعلام خبر اهدای 185 مانیتور و کیس کامپیوتری توسط دانشگاه بیرجند گفت: تجهیزات اهدایی دانشگاه بیرجند در کارگاه اقتصاد مقاومتی این هنرستان به‌روزرسانی شدند.
وی با ابراز خرسندی از اینکه 65 رایانه آماده به کار از تجهیزات اهدایی دانشگاه بیرجند ساخته شده است افزود: از ادارات سطح استان و شهروندان گرامی درخواست می‌نماییم به منظور حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، سیستم‌های ضایعاتی و بلااستفاده خود را به این مرکز تحویل دهند تا قطعات سالم این تجهیزات مجدداً در چرخه بهره‌برداری قرار گیرند.
رئیس هنرستان خلیج فارس در ادامه این مصاحبه تلفنی بیان داشت: پس از به‌روزرسانی تجهیزات اهدایی طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان این سیستم‌ها به اداره کل تحویل گردید تا براساس نیاز به مدارس روستایی، شبانه‌روزی و ... تحویل گردد.
هنرستان خلیج فارس در راستای اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از سیستم‌های رایانه با همکاری هنرآموزان و هنرجویان، سیستم‌های معیوب را جمع آوری و پس از ارتقاء و سرویس کامل به مدارس استان تحویل می‌دهد.

مهندس امینی‌نسب در پایان ضمن تقدیر از اهدای این تجهیزات از همکاری ریاست محترم دانشگاه بیرجند و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه قدردانی کرد.

آخرین ویرایش۰۴ خرداد ۱۳۹۹