پیام رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت ۲۲ بهمن

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷ کد : ۶۹۴۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۳۶۲
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.
پیام رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

چهل و یکمین فجر انقلاب را که همزمان با چهلم سردار شهید قاسم سلیمانی به "فجرسلیمانی" موسوم و مشهور شده است را خدمت آحاد جامعه، دانشگاهیان عزیز به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران گرامی باد می‌گویم.

انقلاب ما، انقلابی مردمی و برخاسته از فرهنگ و شعائر اصیل اسلامی است، اگر چه با نیرنگ دشمنان و تحریم‌های ظالمانه، شرایط زندگی بر توده مردم سخت و سنگین شده است، اما مردم نجیب ما در طول این سالها ثابت کرده‌اند که بر آرمانهای خود ثابت قدم‌اند و در هر شرایطی از حمایت و همراهی انقلاب اسلامی دست نمی کشند.

انشاءالله امت اسلامی، امسال با تأسی از روح بلند شهید جاوید، سردار سلیمانی پرشورتر و انقلابی تر از همیشه، هم‌صدا و هم‌گام، در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند یافت.

انشاالله در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، سخت‌کوشی دولتمردان و مساعی مردم، مشکلات و سختیها برطرف خواهد شد و روزهای خوش و روشن از راه خواهد رسید و وعده الهی تحقق خواهد یافت که «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادیَ الصَّالِحُونَ»

احمدخامسان
رئیس دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۳۹۸