انتصاب معاون آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند

۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۰ کد : ۵۱۱۸ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۹۰۱
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، وظایف معاون آموزشی دانشکده مهندسی به دکتر رضا قاضی‌زاده معاون آموزشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر محول گردید.
انتصاب معاون آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ به استناد مصوبه اول جلسه مورخ 1398.07.30 هیأت رئیسه دانشگاه و صورتجلسه ساماندهی پردیس فنی ( شامل دانشکده‌های مهندسی و مهندسی برق و کامپیوتر )، از تاریخ این ابلاغ، وظایف معاون آموزشی دانشکده مهندسی به جناب‌عالی واگذار می‌گردد.
دکتر رضا قاضی‌زاده دانشیار گروه آموزشی مخابرات دانشگاه بیرجند است و دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات ـ سیستم‌های مخابراتی و اطلاعاتی از دانشگاه JiaoTong  چین است.
از سوابق اجرایی دکتر قاضی‌زاده می‌توان به معاون آموزشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر از سال 1396 تاکنون، مدیر گروه آموزشی مخابرات از سال 1391 تا 1396 و مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی از سال 1380 تا 1382 اشاره کرد.
تألیف یک عنوان کتاب تخصصی، چاپ 13 عنوان مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و ارائه 20 مقاله در کنفرانس‌های معتبر خارجی و داخلی و راهنمایی و مشاوره دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخشی از سوابق علمی و پژوهشی ایشان است.

{ رزومــه }

آخرین ویرایش۱۱ آبان ۱۳۹۸