حضور نمایندگان معاونت آموزشی دانشگاه در جلسه مشاوران انتخاب رشته آزمون سراسری

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۲ کد : ۴۲۶۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۹۵۹
دکتر حسین خزیمه نژاد، دکتر مجید کلاته بجدی و دکتر هادی صمدیه به عنوان نمایندگان دانشگاه بیرجند در جلسه ویژه مشاوران انتخاب رشته آزمون سراسری استان شرکت کردند.
حضور نمایندگان معاونت آموزشی دانشگاه در جلسه مشاوران انتخاب رشته آزمون سراسری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند؛ حوزه معاونت آموزشی دانشگاه فعالیت های گسترده‌ای را جهت جذب داوطلبین بومی آزمون سراسری 98 آغاز نموده است. در همین راستا دکتر حسین خزیمه نژاد معاون مدیرآموزشی و مدیر آموزش‌های آزاد، نوبت دوم و دانشجویان خارجی دانشگاه بیرجند، دکتر مجید کلاته بجدی رئیس  رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و دکتر هادی صمدیه کارشناس مرکز مشاوره و درمان دانشگاه  به عنوان نمایندگان این معاونت در جلسه مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری استان شرکت کردند.  
این جلسه دوشنبه 14 مرداد 1398 به همت آموزش و پرورش و با حضور بیش از  35 نفر از مشاوران انتخاب رشته کنکور برگزار شد.
دکتر خزیمه نژاد ضمن اشاره به قدمت بالا و تاریخی دانشگاه و تاثیر گذاری آن در منطقه، به بیان ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه و توانمندی‌های اعضای هیات علمی دانشگاه پرداخت و از مشاوران خواست تا دانشگاه بیرجند را به عنوان یک دانشگاه جامع دولتی و مناسب برای ادامه تحصیل، به داوطلبین  معرفی کنند.
ورود جدی به بحث پذیرش دانشجویان خارجی در سال جاری، توسعه رشته‌های بین رشته‌ای، کارآفرینی و ارتباط با صنعت، انجمن دانش آموختگان و رصد و ارتباط با  دانش‌آموختگان، هفته درهای باز دانشگاه، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با برخی از دانشگاه‌های دنیا، تالیف مقالات و کتب متعدد و انجام طرح‌های پژوهشی مختلف از جمله مواردی بود که توسط دکتر خزیمه نژاد مورد اشاره قرار گرفت.
سفیران دانشگاه بیرجند در مدارس و نظام‌مندکردن آن،  توسعه رشته‌های با آینده شغلی مطمئن، ایجاد کانالهای ارتباطی مشترک و راه‌اندازی دبیرخانه دائمی برای ارتباط بیشتر مشاوران با دانشگاه بیرجند  از جمله موضوعاتی بود که توسط مشاورین مطرح گردید.

آخرین ویرایش۱۵ مرداد ۱۳۹۸