ابراز حمایت دانشگاهیان از مردم پیروز فلسطین

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۸ کد : ۲۵۳۱۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۲۵۱
جمعی از  دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه بیرجند پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ با تجمع در مسجد امام جعفرصادق(ع)  از عملیات گسترده‌ی نیروهای مقاومت فلسطین علیه ارتش رژیم صهیونیستی حمایت کردند. این مراسم به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
ابراز حمایت دانشگاهیان از مردم پیروز فلسطین

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با عملیات بزرگ طوفان الاقصی در سرزمین اشغالی، جمعی از  دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه بیرجند در حمایت از پیروزی مردم فلسطین نسبت به این پیروزی تاریخی مقاومت ابراز خوشحالی و شادی کردند.
سخنران این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین، امین رضا کمالی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)  به ابعاد پیروزی مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت. وی همچنین به زوایای پیدا و پنهان عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد. در ادامه حاضران با شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.
با توجه به عملیات پیروزمندانه رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین و شکست هیمنه رژیم ظالم، غاصب و کودک کش اسرائیل، جامعه فرهیخته دانشگاه بیرجند به منظور حمایت از مقاومت و بازپس گیری اراضی اشغال شده مردم مظلوم فلسطین، در این تجمع همبستگی حضور یافتند.

آخرین ویرایش۱۶ مهر ۱۴۰۲