به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت انجام شد؛

تجدید میثاق و عطرافشانی مزار شهید گمنام

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۵۱۸۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۳۹۷
همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، مزار شهید گمنام دانشگاه با حضور مسئولان، اعضای هیأت علمی و کارمندان، صبح روز شنبه یکم مهرماه عطرافشانی و گلباران شد.
تجدید میثاق و عطرافشانی مزار شهید گمنام

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، مزار شهید گمنام دانشگاه با حضور مسئولان، اعضای هیأت علمی و کارمندان عطرافشانی و گلباران شد.
دکتر احمد لامعی‌گیو رئیس دانشگاه بیرجند در این مراسم یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام دفاع مقدس بویژه شهدای دانشجوی دانشگاه بیرجند و بزرگ معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را گرامی‌داشت. دکتر لامعی‌گیو در ادامه بیان داشت: سال تحصیلی جدید را به همراه همکاران عزیز، متدین و انقلابی از مضجع شریف شهید گمنام آغاز می‌کنیم و با همه شهدای انقلاب اسلامی عهد و پیمان می‌بندیم که راه و افکار آن عزیزان را در دانشگاه ادامه دهیم.
رئیس دانشگاه بیرجند ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه کارکنان این دانشگاه، بیان کرد: تمامی همکاران از امروز برای ثبت نام دانشجویان باید تمام تلاش خود را انجام داده و در صدد رفع مشکلات آن ها قدم بردارند. همه ما باید به طور کامل در خدمت دانشجویان باشیم که اگر دانشجویی نباشد دانشگاه هم هویت نخواهد داشت.
دکتر احمد لامعی‌گیو در پایان عنوان کرد: دانشگاه بیرجند به این قابلیت و ظرفیت رسیده است که مرجعیت علمی، پژوهشی و فرهنگی را داشته و نظریه پرداز حل مسائل جامعه باشد و آنچه مسیر فکری این دانشگاه می‌باشد، منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، اسناد بالاستی بویژه سند اسلامی کردن دانشگاه و در پایان هم بیانیه گام دوم انقلاب است که ان‌شاالله بتوانیم در مسیر دانشگاه تمدن ساز اسلامی و ایرانی گام برداریم.

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۴۰۲