انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی معدن دانشکده مهندسی

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۲۵۵۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۲۶
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر سعید یوسفی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی معدن به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی معدن دانشکده مهندسی منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی معدن دانشکده مهندسی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سـال به عنـوان مدیر گروه آموزشـی مهندسـی معدن دانشکده مهندسی منصوب می‌شوید. مقتضـی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 سـاله گروه، در خصوص نظـارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و موسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز) و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر یوسفی در سال 1393 مدرک دکتری خود را در رشته مهندسی اکتشاف معدن از دانشگاه صنعتی شاهرود کسب کرد.
انجام سه پروژه تحقیقاتی، 10 مقاله ISI و علمی و پژوهشی، 31 مقاله کنفرانسی و راهنمایی و مشاوره 10 دانشجوی تحصیلات تکمیلی بخشی از فعالیتهای علمی و پژوهشی ایشان است.
همچنین دکتر لامعی در پایان دوره انتصاب دکتر احمد آریافر در سـمت مدیر گروه آموزشـی مهندسی معدن دانشکده مهندسی، در نامه‌ای جداگانه، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

آخرین ویرایش۰۸ بهمن ۱۴۰۱