جلسه تقدیر از مقام آوران دانشگاه بیرجند در المپیادهای چهارگانه ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۴ کد : ۲۱۳۸۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۰۶
جلسه تقدیر از مقام آوران دانشگاه بیرجند در المپیادهای چهارگانه ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در تالار ولایت برگزار شد.
جلسه تقدیر از مقام آوران دانشگاه بیرجند در المپیادهای چهارگانه ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه تقدیر از مقام آوران دانشگاه بیرجند در المپیادهای چهارگانه ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند از اساتید، مربیان و تمامی دانشجویانی که در المپیادهای فرهنگی و ورزشی افتخار آفرینی کرده اند قدردانی کرد و گفت: تربیت بدنی عرصه شکوفایی، شناخت استعدادها و عرصه همبستگی، انسجام و دوستی است.
در ادامه این جلسه، دکتر موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه با تشکر از مقام آوران دانشجویی، مربیان و اساتید و همکاران، از حمایت‌های بی دریغ رئیس دانشگاه و تلاش‌های دکتر ثقه‌الاسلامی قدردانی کرد و به پیشینه 4 المپیاد پرداخت. وی افزود:  دانشجویان با کسب دانش و علم می‌توانند در آینده شغلی خود حائز موفقیت‌های بیشمار گردند. 
همچنین دکتر علی ثقه الاسلامی، مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه با قدردانی از تمامی همکاران اثرگذار و دانشجویان در کسب این موفقیت‌ها، به معرفی اقدامات این حوزه  و چگونگی اعزام دانشجویان به المپیادهای ورزشی اشاره کرد. وی با مقایسه جایگاه قابل ستایش دانشگاه بیرجند گفت: در المپیاد قهرمانی بیش از دو هزار دانشجوی ورزشکار دختر و 2500 دانشجوی ورزشکار پسر شرکت کردند، همچنین در المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر 505 دانشجوی دختر و 803 دانشجوی پسر از مجموع 104 دانشگاه حضور داشتند که دانشگاه بیرجند در بخش دختران با اعزام شش ورزشکار به مقام ششم تیمی دست یافت و در بخش پسران تیم فوتسال دانشگاه مقام سوم را بدست آورد.
وی گفت: در المپیاد ورزش‌های همگانی چند مقام اول و سوم تیمی و انفرادی و مقام چهارم این المپیاد را دانشگاه بیرجند کسب کرد، در المپیاد ورزشی دانشجویان بین الملل نیز در مسابقات شنا دو مقام را بدست آوردیم. 
در ادامه این مراسم از مقام آوران دانشگاه بیرجند در المپیادهای چهارگانه ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور(تابستان 1401) تقدیر شد. همچنین در این مراسم از پیشکسوتان ورزشی دانشگاه بیرجند و مربیان نیز قدردانی بعمل آمد.

آخرین ویرایش۰۷ آذر ۱۴۰۱