کرسی آزاداندیشی "صدایی که فریاد شد" در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۱ کد : ۲۰۸۹۱ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۶۶۹
به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، کرسی آزاداندیشی با موضوع «صدایی که فریاد شد» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند شامگاه دوشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱، در محل تالار ولایت برگزار شد.
کرسی آزاداندیشی "صدایی که فریاد شد" در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، کرسی آزاداندیشی با موضوع «صدایی که فریاد شد» در دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
دوگانه‌سازی‌ها عامل جدایی اقشار مختلف می‌شود، رویکرد دانشجو نسبت به دوگانه‌سازی‌ها چگونه باید باشد؟ سیزده آبانی که امروز با آن مواجه‌ایم چیست؟، آیا منافع ملی محصور در مرزهای جغرافیایی یک کشور است یا فراتر از آن؟، جایگاه کشورمان در آینده نظم جدید جهانی کجاست؟ اقتدار یا انزوا؟ از محورهای این کرسی آزاد اندیشی دانشجویی بود.
در این کرسی آزاداندیشی که دو نفر موافق و دو نفر مخالف حضور یافتند، هر یک به بیان دیدگاه‌های خود در محورهای اعلام شده پرداختند. سپس توسط حضار در جلسه، سئوالاتی مطرح شد که به آنها پاسخ داده شد. همچنین در این مراسم، سرهنگ مزگی‌نژاد، مطالبی را درباره این کرسی آزاد اندیشی و 13 آبان بیان کرد.

آخرین ویرایش۱۷ آبان ۱۴۰۱