درخشش دانشجویان دانشگاه بیرجند در مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۱ / کسب رتبه ۲ و ۳ توسط دانشجویان رشته روان‌شناسی

تعداد بازدید:۲۷۱۳
در مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۱، ۱۰ دانشجوی دانشگاه بیرجند حائز رتبه‌های کشوری شدند. در این المپیاد سیمین عباس‌زاده و کوثر هدایتی نسب دانشجویان مقطع کارشناسی رشته روان‌شناسی به ترتیب رتبه‌های ۲ و ۳ را کسب کردند.
درخشش دانشجویان دانشگاه بیرجند در مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۱ / کسب رتبه ۲ و ۳ توسط دانشجویان رشته روان‌شناسی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی برگزیدگان مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور در سال 1401 پس از بررسی، تعیین رتبه و تایید در شورای المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد. بر این اساس 10 دانشجوی دانشگاه بیرجند به عنوان برگزیدگان المپیاد معرفی شدند که دو دانشجوی دانشگاه بیرجند، سیمین عباس زاده و کوثر هدایتی نسب دانشجویان مقطع کارشناسی رشته روان‌شناسی به ترتیب رتبه‌های دو و سه را کسب کردند.
اسامی دانشجویان برگزیده دانشگاه بیرجند به شرح ذیل اعلام شد؛ سیمین عباس زاده دانشجوی رشته روان‌شناسی با رتبه 2، کوثر هدایتی‌نسب در رشته المپیادی روان‌شناسی با رتبه 3، محمد ایامی در رشته المپیادی علوم جغرافیایی با رتبه 14، سجاد کدخدائی در رشته المپیادی علوم زمین با رتبه 23، محمدرضا خندان در رشته المپیادی حقوق با رتبه 25، فاطمه داوطلب در رشته المپیادی آمار با رتبه 27، فاطمه مانده‌گار در رشته المپیادی مهندسی عمران با رتبه 27، علی عارفی در رشته المپیادی زبان و ادبیات فارسی با کسب رتبه 36، محدثه قاسمی در رشته المپیادی سلولهای بنیادی و مهندسی بافت رتبه 42، مهناز شمس آبادی در رشته المپیادی زیست شناسی رتبه 43 را کسب کردند.
به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان دانشگاه‌های کشور به مطالعه، تحقیق و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اعتلای علمی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، در سال 1375 تصمیم گرفت تا المپیاد علمی-دانشجویی کشور را سالیانه برگزار کند و مسئولیت این امرِ مهم، به سازمان سنجش آموزش کشور واگذار شد و این سازمان نیز از آن زمان تاکنون، المپیادهای علمی-دانشجویی کشور را برگزار کرده است.

ضمن عرض تبریک به این عزیزان، اساتید راهنمای محترم دانشکده‌های مربوطه و اساتید محترم گروه‌های آموزشی، سلامتی و موفقیت آنان را در تمامی عرصه‌های زندگی آرزومندیم.

آخرین ویرایش۱۴ آبان ۱۴۰۱