انتصاب مسئول مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی

تعداد بازدید:۳۰۲۰
به موجب ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو؛ سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر علی حسن‌آبادی؛ عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک به مدت دو سال به‌ سمت مسئول مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی منصوب شد.
انتصاب مسئول مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به‌عنوان مسئول مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی منصوب می‌شویـد. امیـد است بـا اتکـال به خداونـد سـبحـان و بهره‌گیری از مشـارکت و همفکری همکاران دانشــگاهی در راسـتای تحقق اهـداف و مأموریت‌های محوله(از جمله: افزایش توانمندی و ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق کسب مهارت‌های فنی و تخصصی جهت حضور فعال‌تر در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی کشور، و ارائه آموزش‌های کارآفرینی به منظور افزایش نگاه کارآفرینانه و توسـعه و بهبود اشـتغال‌پـذیری دانشجویان) موفق و مؤید باشید.
دکتر حسن آبادی در سال 1395 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی مکانیک - ساخت و تولید از دانشگاه تهران کسب کرد.
معاون گروه مهندسی مکانیک از بهمن ۹۸ تاکنون، پیگیری ایجاد رشته کارشناسی ساخت و تولید،  عضو انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران و استاد مشاور انجمن علمی بین رشته‌ای مخترعین،  راهنمایی پایان نامه‌ها و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، انتشار 12 مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی،  ارائه و چاپ بیش از 15 مقاله در کنفرانس معتبر علمی بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی وی است.
گفتنی است؛ دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با اسـتعفای دکتر مهدی نصرآبادی از سمت مسئول مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجـدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

{رزومه}

آخرین ویرایش۱۱ مرداد ۱۴۰۱