در شانزدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی انجام شد؛

تجلیل از شخصیت‌های برگزیده، خدمتگزار و استادان پیشکسوت زبان و ادبیات فارسی خراسان جنوبی

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۷۶۸۹ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۶۵۳
همزمان با آیین پایانی شانزدهمین گردهمایی بین المللی انجمن ترویج و زبان فارسی از استادان برگزیده، خدمتگزار و پیشکسوت زبان و ادبیات فارسی استان خراسان جنوبی تجلیل شد.
تجلیل از شخصیت‌های برگزیده، خدمتگزار و استادان پیشکسوت زبان و ادبیات فارسی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در آیین پایانی شانزدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی از شخصیت‌های برگزیده، خدمتگزار و استادان پیشکسوت زبان و ادبیات فارسی خراسان جنوبی تجلیل شدند.
در این مراسم به پاس خدمات صورت گرفته از سوی دو استاد برجسته زبان و ادب فارسی که عمر خود را در راه ترویج زبان و ادب فارسی و پژوهش در این راه سپری کردند تجلیل شد. با حضور مسئولان و اهدای لوح نفیسی از سوی دانشگاه بیرجند از استاد محمود رفیعی، پزشک و پژوهشگر رشته ادبیات و استاد محمد بهنام‌فر، استاد و پژوهشگر رشته ادبیات دانشگاه بیرجند که گام‌های مفیدی در راه ترویج زبان و ادب فارسی برداشته‌اند تجلیل شد.
از سال ۱۳۸۳ تاکنون گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی هر سال در یکی از دانشگاه‌های بزرگ استانی برگزار می‌شود و شانزدهمین مرحله این همایش ۱۴ تا ۱۹ اسفند 1400 با مشارکت جمعی از دانشجویان، استادان، فرهیختگان و مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

 

آخرین ویرایش۲۴ اسفند ۱۴۰۰