آیین تکریم معاون اداری و مالی و معارفه سرپرست معاونت اداری و مالی

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۵۲ کد : ۱۷۶۱۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۳۷
مراسم تکریم و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه بیرجند با حضور سرپرست دانشگاه بیرجند و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در سالن شکوه شرق دانشگاه بیرجند برگزار شد.
آیین تکریم معاون اداری و مالی و معارفه سرپرست معاونت اداری و مالی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در آیین تکریم دکتر سیدوحید اسلامی، معاون سابق اداری و مالی دانشگاه و معارفه دکتر محسن عارفی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی آمار به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه، دکتر لامعی، سرپرست دانشگاه گفت: دکتر اسلامی فردی پاکدست، اخلاق‌مدار، متعهد هستند که از تلاش‌های ایشان قدردانی می‌نمایم.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک اعیاد و آرزوی توفیق برای دکتر اسلامی گفت: شخصیت ایشان که از خاندان سادات می‌باشد برای همه شناخته شده است و جادارد از مواهب اخلاقی ایشان صمیمانه تشکر کرد. حجت الاسلام و المسلمین جعفری به شناخت خود از دکتر عارفی که از چهره‌های وزین، باصفا و متعهد دانشگاه است اشاره کرد و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
دکتر نجفی، معاون پژوهش و فناوری و نوآوری به شخصیت برجسته دکتر اسلامی اشاره کرد و به ارتباط تنگاتنگ حوزه پژوهشی و مالی که با همراهی و همدلی میسر شده است پرداخت.
دکتر زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه وجود سه آرمان صداقت، تواضع و احسان در ایشان را برشمرد و و از زحمات دکتر اسلامی قدردانی کرد و برای دکتر عارفی آرزوی توفیق در پیشبرد امور را طلب کرد. دکتر موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه به سابقه آشنایی 18 ساله با دکتر اسلامی اشاره کرد  و به همکاری متقابل این دو حوزه و خصوصیات اخلاقی ایشان همچون صداقت و دقت و پاکدسی را نام برد. وی دکتر عارفی را انتخاب بسیار شایسته ای برای این حوزه دانست.
دکتر اسلامی، معاون سابق اداری و مالی با تبریک اعیاد شعبانیه به حدیث شریفی  از امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت می‌فرمایند بهترین شروع در کارها صداقت است و بهترین پایان کار وفا است که این موضوع از ابتدای قبول مسئولیت سرلوحه کار من بوده است. وی به سابقه خدمتی خود از سال 1373 در دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: دانشگاه مکانی است که در آن رشد کرده‌ایم که جا دارد از همراهی مدیران و کارکنان حوزه معاونت ادرای و مالی تشکر نمایم. وی حفظ آرامش در این حوزه را بسیار مهم دانست و افزود: این حوزه مرکز ثقل و نقطه بسیار حساسی برای پیشبرد اهداف کلیدی دانشگاه است.
 دکتر عارفی، سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه به جایگاه حساس این معاونت اشاره کرد و از حسن توجه و انتخاب دکتر لامعی تشکر کرد و گفت: امیدوارم با همکاری سایر مدیران و بزرگواران بتوانیم در پیشبرد اهداف دانشگاه بیش از پیش اهتمام ورزیم.
در ابلاغ صادره از سوی سرپرست دانشگاه به دکتر عارفی آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی های علمی و اجرایی جناب عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشـگاه منصوب می‌شویـد. اطمینـان دارم با اتکا به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهیـد بود.
دکتر عارفی در سال 1389 مدرک دکترای تخصصی خود را در رشته آمار از دانشگاه صنعتی اصفهان دریافت کرد و در حال حاضر با مرتبه علمی دانشیاری عضو هیأت علمی  ‏گروه آموزشی آمار دانشگاه بیرجند است.‏
عضو انجمن آمار ایران از سال 1384 تاکنون، عضو انجمن سیستم‌های فازی ایران از سال 1386 تاکنون، عضو شورای سردبیری مجله دانشجویی آمار (ندا) از سال 1387 تا کنون و عضو هیأت تحریریه خبرنامه انجمن سیستم‌های فازی ایران از سال 1389 تا کنون، راهنمایی 5 پایان نامه کارشناسی ارشد، مشاوره 9 پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ 27 مقاله در مجلات معتبر علمی، ارائه و چاپ 24 مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی،  بخشی از سوابق علمی و پژوهشی دکتر عارفی است.‏
همچنین از سوابق اجرایی ایشان می‌توان به معاون گروه آمار، دانشگاه بیرجند از سال 1390 تا 1392، سرپرست مدیریت امور فرهنگی دانشگاه بیرجند از سال 1391 تا 1393،عضو کمیته ورزش کارکنان دانشگاه بیرجند از سال 1392 تا 1393 اشاره کرد.‏

آخرین ویرایش۱۷ اسفند ۱۴۰۰