آیین تکریم مدیر امور مالی و معارفه سرپرست امور مالی

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۴ کد : ۱۷۶۰۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۰۶
آیین تکریم محمدرضا علیزاده، مدیر امور مالی و معارفه نرگس اسداللهی، سرپرست امور مالی طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه بیرجند، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در سالن شکوه شرق دانشگاه بیرجند برگزار شد.
آیین تکریم مدیر امور مالی و معارفه سرپرست امور مالی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند در این جلسه از تلاش‌های مثمر ثمر محمدرضا علیزاده از جامعه ایثارگران دانشگاه که با سی سال خدمات به کسوت بازنشستگی نائل آمده قدردانی کرد. وی با آرزوی سعادت، سلامت و توفیق روزافزون برای محمدرضا علیزاده ابراز امیدواری کرد: تجربیات و اندیشه‌های راهبردی ایشان بعد از این نیز برای دانشگاه راه‌گشا باشد.
در ادامه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه از خدمات محمدرضا علیزاده در طول مدت تصدی مدیریت امور مالی قدردانی کردند و برای نرگس اسداللهی آرزوی موفقیت نمودند.
نرگس اسداللهی، سرپرست امور مالی دانشگاه که با حفظ سمت معاون مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری عهده دار این مسئولیت شده است با تشکر از حسن توجه دکتر لامعی‌گیو به 16 سال خدمت خود در دوره‌های مختلف مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری اشاره کرد و افزود: در دوره معاونت دکتر اسلامی و حضور آقای علیزاده در سمت مدیریت امور مالی هماهنگی بسیار خوب و کاملی مابین مدیریت‌های این معاونت برقرار بود که این موضوع باعث انجام سریع امور و پیشبرد اهداف دانشگاه شده است.
وی به انجام سریع امور در سخترین شرایط بودجه‌ای و اعتباری دانشگاه که با هماهنگی بین مدیریت ها و ایجاد فرایندها با کمترین مطالبات و بدهی به سال بعد منتقل شده است پرداخت و برای دکتر عارفی در سمت معاونت اداری و مالی و آقای علیزاده در کسوت بازنشستگی آرزوی توفیق کرد.
نرگس اسداللهی کارمند رسمی دانشگاه بیرجند است که  16 سال خدمت در مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری را در سابقه  کاری خود دارد.
ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد آمار و دانشجوی دکتری رشته آمار است. معاون مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری،رئیس گروه بودجه و کارشناس مسئول آمار و منابع اطلاعات بخشی از سوابق اجرایی وی است.

آخرین ویرایش۱۷ اسفند ۱۴۰۰