نشست صمیمی اعضای شورای صنفی کارمندان با سرپرست دانشگاه

۰۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۰ کد : ۱۷۴۳۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۴۹
نشست اعضای دوره ششم شورای صنفی کارمندان با سرپرست دانشگاه، روز یکشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۰، در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
نشست صمیمی اعضای شورای صنفی کارمندان با سرپرست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست اعضای دوره ششم شورای صنفی کارمندان با سرپرست دانشگاه، روز یکشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۰، در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، مهندس محمودرضا تولا، رئیس ادوار شورای صنفی توضیحاتی در خصوص روند شکل گیری شورا و اقداماتی که در ادوار مختلف انجام شده، ارائه داد.
سکینه راستگو، رئیس شورای صنفی ضمن تشکر از سرپرست دانشگاه، این اطمینان را داد که شورا صنفی کارمندان، در کنار سرپرست دانشگاه و هیأت رئیسه، به ارتقای سطح کمی و کیفی دانشگاه کمک کند.
محمدجواد مشاوری‌نیا، نائب رئیس شورا نیز بر جایگاه و نقش شورا در دانشگاه اشاره کرد و بر حفظ وحدت بین بخش‌های مختلف دانشگاه تأکید کرد.
سیدسعید موسوی، عضو شورای ششم به توضیحاتی پیرامون بحث کمک هزینه‌های رفاهی پرداخت.
سیدحامد حمیدزاده، دبیر دوره ششم شورای صنفی کارمندان،ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این دوره، بخشی از مطالبات کارمندی را مطرح کرد و ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جهادی دکتر لامعی، کارمندان به جایگاه اصلی خود برگردند.
در پایان این جلسه، دکتر احمد لامعی گیو، سرپرست دانشگاه ضمن تشکر از حضور اعضای شورای صنفی، از تشکل‌ها و شوراها به عنوان بازوان توانمند مدیریت یاد کرد و تأکید کرد: حضور شورای صنفی کارمندان به افزایش تعامل میان بخش‌های مختلف منجر می‌شود. وی از کارمندان به عنوان سرمایه‌های دانشگاه یاد کرد و خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که در تغییرات و انتصابات نگاه علمی داشته باشیم. وی در خصوص آیین نامه کارمندان نیز تأکید کرد تمام سعی ما بر این است تا قانون به نفع همکار اجرا شود. دکتر لامعی در ادامه در خصوص مطالبات کارکنان قول پیگیری موارد مطروحه را داد.

آخرین ویرایش۰۹ اسفند ۱۴۰۰