با حضور دانشجویان دانشگاه‌های خراسان جنوبی؛

اردوی راهیان نور دانشجویی در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۷ کد : ۱۷۳۸۳ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۶۱
جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های خراسان جنوبی برای برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور دانشجویی برگزار شد.
اردوی راهیان نور دانشجویی در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ضمن عرض خوشآمدگویی به حاضران، توضیحاتی را در خصوص کمیتۀ تخصصی و اجرای اردوی راهیان نور دانشجویی بیان کرد و در ادامه مقرر گردیـد کلیـۀ دانشـگاه‌هـای اسـتان خراسـان جنوبی، در اسـرع وقت مسـئول کـاروان را تعیین نموده و مشـخصات کامـل آنهـا را به همراه تعـداد سـهمیۀ درخواستی جهت اعزام شامـل: دانشـجو، کـادر اجرایی و رانندگان، به تفکیک خواهر و برادر و همچنین سـهمیۀ شهرسـتان‌ها را طی نامه‌ای، تا پایان وقت اداری روز شنبه، 7 اسفندماه 1400 به ناحیۀ بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی ارسال نمایند. همچنین تزریق سه دوز واکسـن کرونـا برای کلیـۀ زائرین و کـادر اجرایی اردو الزامی است و دانشـگاه‌هـا موظف شدنـد این موضوع را هنگام ثبت نام لحاظ کنند و در تمامی طول اردو پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و در تمامی مراحل اردو استفاده از ماسک الزامی است. ضمنا تدابیر لازم در خصوص اقدامات پیشگیرانه و پزشکی در طول دوره توسط مسئولین کاروانها صورت پذیرد.
مهلت ثبت نام: برای این اردوی زیارتی تا 7 اسفند‌ 1400 است و بازه‌ اعزام برادران از  16 الی 22 اسفند و خواهران از 20 الی 26 اسفند 1400خواهد بود.
هزینه سفر  برای دانشجویان متقاضی  200 هزار تومان است و تزریق ۳ دوز واکسن و منفی بودن تست کرونا 24 ساعت قبل از اعزام الزامی می‌باشد. 
ثبت نام از طریق لینک survey.porsline.ir/s/4dBJl4v انجام می‌شود.

آخرین ویرایش۰۷ اسفند ۱۴۰۰