همزمان با روز دانشجو برگزار شد؛

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند

۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۶۰۳۴ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۰۹
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه امروز سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ بصورت مجازی برگزار شد.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه امروز سه‌شنبه 16 آذر 1400 بصورت مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه همزمان با روز دانشجو برگزار شد. دکتر زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تبریک فرارسیدن روز دانشجو به پیشینه حرکت دانشجویان  و نهصت ملی شدن صنعت نفت پرداخت و یاد و خاطره دانشجویان شهید را گرامی داشت.
دکتر آیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با پاسخ به سؤالات دانشجویان به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در دانشگاه اشاره کرد و گفت: آزمون‌های پایان ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی بصورت حضوری برگزار خواهد شد. دانشجویان کارشناسی نیز بصورت غیر حضوری در امتحانات پایان ترم  جاری شرکت خواهند کرد. 
دکتر موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه با تبریک روز دانشجو به دیدار با دانشجویان اشاره کرد و گفت: حضور دانشجویان در دانشگاه در بحث کیفیت تحصیلی بسیار تأثیرگذار است. وی به اقدامات انجام شده برای فراهم آوردن بهترین شرایط برای اسکان و تغذیه دانشجویان پرداخت و افزود: از دانشجویان تحصیلات تکمیلی حاضر در دانشگاه درخواست رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را داریم.
در ادامه این جلسه اعضای هیأت رئیسه به سؤالات مطرح شده از سوی دانشجویان پاسخ دادند.

آخرین ویرایش۱۶ آذر ۱۴۰۰