رئیس دانشگاه بیرجند در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا:

تشریح برنامه از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه‌ بیرجند در نیم‌سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۳ کد : ۱۵۳۰۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۵۹
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا برنامه از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه بیرجند را تشریح کرد.
تشریح برنامه از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه‌ بیرجند در نیم‌سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا ضمن یادآوری شروط اجرایی ازسرگیری آموزش‌های حضوری از جمله شرایط عادی استان از نظر شیوع کرونا، امکان ارائه خدمات اسکان و تغدیه مناسب و سپری‌شدن حداقل دوهفته از دریافت دز دوم واکسن کرونا گفت: در حال حاضر به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مرحلۀ تصویب و یا پس از تصویب رساله یا پایان‌نامه هستند و نیاز به انجام کارهای عملی و آزمایشگاهی دارند مجوز حضور داده خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات دفاع از رساله و یا پایان‌نامه و امتحانات زبان و جامع دوره دکتری به صورت حضوری از برگزاری مجازی کلاس‌های مقطع کارشناسی گفت و افزود: در صورت فراهم شدن امکانات و صلاحدید استاد درس، امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت ترکیبی (دانشجویان بومی به صورت حضوری و سایر دانشجویان به صورت مجازی) وجود خواهد داشت.
دکتر خامسان همچنین از امکان برگزاری به صورت حضوری و فشرده بخش عملی و یا آزمایشگاهی واحدهای دانشجویان سال آخر که در بهمن 1400 فارغ التحصیل می‌شوند، در صورت درخواست گروه‌های آموزشی خبر داد.
رئیس دانشگاه بیرجند، برگزاری حضوری امتحانات پایان‌ترم دوره‌های تحصیلات تکمیلی در نیم‌سال جاری را منوط وجود شرایط و اخذ مجوز ستاد کرونا کرد و گفت: با توجه به سیاست دولت برای ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها، کلیۀ دانشجویان لازم است هر چه سریعتر جهت تزریق واکسن اقدام نمایند در غیر این صورت عواقب آن برعهدۀ خود دانشجو خواهد بود.

آخرین ویرایش۱۸ آبان ۱۴۰۰