نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه بیرجند

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰ کد : ۱۳۲۱۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۱۳
نشست هم‌اندیشی اساتید با موضوع "رسالت دانشگاهیان در تحقق دولت کارآمد و انقلابی" برگزار شد.
نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست هم‌اندیشی اساتید با موضوع "رسالت دانشگاهیان در تحقق دولت کارآمد و انقلابی" با حضور دکتر محمد قربانی گلشن‌آباد عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
در این نشست حجه الاسلام جعفری، مسئول نهاد رهبری دانشگاه بیرجند، ضمن تشکر از حضور اساتید و مهمان برنامه از دکتر پورشافعی دبیر سابق هم اندیشی قدردانی کرد و برای دکتر فرهنگ فر دبیر فعلی هم اندیشی اساتید آرزوی توفیق نمود.
مسئول نهاد رهبری ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با تأکید بر اهمیت موضوع انتخابات گفت: مشارکت بالا در درجه اول در انتخابات ۲۸ خرداد قرار دارد و در درجه دوم باید با انتخابی خوب و مطلوب، کسی را انتخاب کرد که ملاک‌های تبیین شده در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) را داشته باشد.
وی گفت: حضور و مشارکت بالا هم برای اقتدار کشور و هم برای فردی که در مسند خدمت قرار می‌گیرد مهم است و دشمنان را مأیوس می کند که فکر سوء و تجاوز به سوی کشور نداشته باشد.
در ادامه دکتر قربانی‌‌گلش‌آباد به پنج شاخص انقلابیگری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن، پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن و تقوای دینی و سیاسی را تبیین کرد.
وی ادامه داد: دانشگاه صدای رسای ملت و امام جامعه هست و باید به جای ورود سیاسی به مسایل جامعه ورود سیاستی داشته باشید.
عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی به ظرفیت و چالش‌ها پرداخت و در مورد رسالت دانشگاهیان در تهیه بسته های سیاستی نکاتی را گوشزد نمود.
در ادامه دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه بیرجند ضمن تشکر از اساتید و دکتر قربانی به فرمایشات  مقام معظم رهبری در دیدار با تشکل‌های دانشجویی اشاره داشت و گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات موجب امنیت و آبروی کشور است.
وی همچنین گفت: انتخابات یک جهاد عمومی، مایه‌ تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است.
دراین نشست اساتید نقطه نظرات وپیشنهادات خود را مطرح نمودند.

آخرین ویرایش۰۸ خرداد ۱۴۰۰