برگزاری بیست و ششمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۳:۰۹ کد : ۱۳۱۷۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۴۳۲

بیست و ششمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست  روز دوشنبه  1400/03/03 ساعت 11:30 به صورت مجازی برگزار گردید.

دراین جلسه ابتدا دکتر شهیدی  رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پس از تبریک سالروز فتح خرمشهر،  به انتصاب دکتر مجتهدی به عنوان سرپرست جدید واحد دامپروری اشاره نمود و از زحمات قابل تقدیر دکتر حسینی واشان در واحد دامپروری پردیس تقدیر و تشکر کرد. سپس به گزارش ارائه شده توسط حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه در خصوص جایگاه دانشگاه بیرجند در رتبه بندی اخیر ISC براساس 14 زیر شاخص اشاره نمود و از گروههای آموزشی خواست تا به صورت تخصصی پیشنهاداتی را در جهت ارتقای رتبه دانشکده با توجه به زیرشاخص ها ارائه کنند. گذراندن درس پایگاه های اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی قبل از تصویب پروپوزال، بحث مصرف انرژی و تلاش همکاران در کاهش و مصرف بهینه برق، اهتمام گروهها برای انجام هرچه بهتر مصاحبه دکتری با توجه به آیین نامه، و تعیین تکلیف اموال و وسایل قدیمی موجود در انبار پردیس از مباحث دیگری بود که توسط رئیس پردیس کشاورزی اطلاع رسانی شد. سپس موارد آموزشی و پژوهشی پردیس توسط دکتر خاشعی معاون آموزشی و دکتر حاجیانی معاون پژوهشی پردیس به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در پایان جلسه نیز دکتر غیاثی مسئول دفتر کارآفرینی و ارتباط صنعت و دانشگاه پردیس در مورد طرح سفیران جامعه و صنعت توضیحاتی دادند و در این مورد از گروهها درخواست کردند که این طرح بررسی و در مورد آن اظهار نظر شود.

آخرین ویرایش۰۴ خرداد ۱۴۰۰