ششمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۱ کد : ۱۱۷۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۱۳۲

ششمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران به همت معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ 3 الی 6 دی ماه سال 1397 در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می گردد.

این نمایشگاه در 13 بخش موضوعی برق، الکترونیک و نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه فناوری های راهبردی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات حوزه تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی، بر اساس سطح بندی محصولات، بین 10 تا 40 درصد از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ارائه شده در این نمایشگاه را که توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی خریداری شود، تا سقف معینی مورد حمایت قرار خواهد داد.

کلیه اعضاء هیات علمی دانشگاه می‌توانند پس از عضویت در سایت این نمایشگاه (www.iranlabexpo.ir)، فهرست شرکت ها و محصولات حاضر در نمایشگاه را به همراه مشخصات، مستندات فنی و همچنین قیمت مشاهده نموده و تجهیزات و مواد آزمایشگاهی مورد نظرشان را شناسایی و انتخاب نمایند.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات و نحوه فرآیند خرید از این نمایشگاه، با مسئول آزمایشگاه مرکزی دانشگاه (آقای دکتر سرحدی) تماس حاصل فرمایید.

آخرین ویرایش۲۸ آذر ۱۳۹۷