نشست مشترک اعضای هیات علمی گروه باستان شناسی با مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۲۶۱۷۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۲۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، صبح امروز چهارشنبه 15 آذرماه 1402، اعضای هیات علمی گروه باستان شناسی دانشکده هنر با مدیرکل و معاونین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی دیدار کردند. در این دیدار در خصوص همکاری های مشترک فیمابین دانشگاه و سازمان میراث فرهنگی بحث و گفتگو شد.

شاهوردی مدیر کل سازمان میراث فرهنگی از برگزاری این نشست بسیار استقبال کرد و این دیدار را شروعی مجدد برای فعالیت های پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه و میراث فرهنگی قلمداد کرد. وی عنوان کرد: سازمان میراث فرهنگی امادگی کامل برای حمایت از پژوهش های باستان شناسی دارد و ابراز امیدواری کرد که بزودی پروژه های پژوهشی و مطالعاتی با همکاری گروه باستان شناسی در سازمان میراث فرهنگی آغاز شود.

در ادامه نشست دکتر علی زارعی معاون آموزشی دانشکده هنر در خصوص توانمندی ها و ظرفیت های دانشکده هنر توضیحاتی ارائه کرد. دکتر حسین کوهستانی در خصوص ارتباط دانشجویان با سازمان میراث فرهنگی و استفاده از ظرفیت همکاران سازمان در گروه باستان شناسی مطالبی ارایه کرد. دکتر سامان فرزین در خصوص همایش ملی باستان شناسی ایران که قرار است در آبان ماه سال جاری برگزار شود و حمایت های میراث فرهنگی نکاتی را بیان کرد و در انتها دکتر مریم ظهوریان در خصوص کارآفرینی برای دانشجویان دانشکده هنر و همچنین پایان نامه های تقاضامحور مطالبی را مطرح کردند. 

شایان ذکر است در این نشست دکتر علی زارعی، دکتر حسین کوهستانی، دکتر سامان فرزین و دکتر مریم ظهوریان، اعضای هایات علمی گروه باستان شنایی و دکتر شاهوردی، دکتر بهفر و دکتر برآبادی از معاونین سازمان میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی حضور داشتند حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۵ آذر ۱۴۰۲