همزمان با حضور مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم انجام شد؛

انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی خراسان جنوبی

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۵ کد : ۲۷۴۷۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۵۳۱
دکتر علی‌دوست قهفرخی، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همزمان با سفر به بیرجند(روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در انتخابات هیأت ورزشهای دانشگاهی خراسان جنوبی شرکت کرد و در ادامه با حضور در دانشگاه بیرجند از امکانات و فضاهای ورزشی دانشگاه بازدید به عمل آورد.
انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی خراسان جنوبی

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر علی‌دوست قهفرخی، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بازدید از اماکن ورزشی دانشگاه بیرجند و شرکت در نشست هم اندیشی با مدیران دانشگاه، در پاسخ به سوال خبرنگار روابط عمومی که هدف سفر ایشان به مرکز استان خراسان جنوبی شهر بیرجند چه بوده است، گفت: به منظور شرکت در انتخابات هیأت ورزشهای دانشگاهی و بازدید از فضاها و امکانات ورزشی دانشگاه بیرجند این سفر به مرکز استان خراسان جنوبی انجام شد.

انتخاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان
وی اعلام کرد: براساس انتخابات انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان، دکتر علی ثقه الاسلامی، به عنوان رئیس هیأت ورزشهای دانشگاهی استان منتخب شد. پس از این انتخابات، فضاهای ورزشی و امکانات دانشگاه با همراهی دکتر موسوی، معاون دانشجویی و دکتر ثقه الاسلامی، مدیر تربیت بدنی مورد بازدید قرار گرفت. وی اظهار داشت: دانشگاه بیرجند به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیش رو و برتر در رشته تربیت بدنی و مباحث علوم ورزشی و همچنین با حضور بالغ بر 13 هزار دانشجو از امکانات قابل قبول و خوب ورزشی برخوردار است و لازم است کمبود نیروی انسانی متخصص در اداره تربیت بدنی دانشگاه مرتفع شود.

دانشگاه بیرجند پیشرو در المپیاد ورزش‌های فناورانه
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با المپیاد ورزشهای فناورانه، تأکید کرد: دانشگاه بیرجند یکی از دانشگاه‌های پیشروی کشور در بحث المپیاد ورزشهای فناورانه، آمادگی بسیار خوبی را در برگزاری این رویداد دارد. وی پیشنهاد داد: کارگروهی به منظور انتقال تجربیات ایجاد شود و دانشگاه بیرجند تجارب خود را در اختیار سایر دانشگاه‌های وزارت علوم قرار دهد.

آخرین ویرایش۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳