برگزاری اختتامیه نمایشگاه آثار دانشجویان دانشکده هنر

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۶ کد : ۲۷۲۳۱ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۲۳۵
نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان دانشکده هنر با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
برگزاری اختتامیه نمایشگاه آثار دانشجویان دانشکده هنر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آیین اختتامیه نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان دانشکده هنر(کلک خیال ۲)،  با حضور جمعی از اساتید، مسئولان و دانشجویان دانشکده هنر در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نمایشگاه، بر نقش و جایگاه دانشجویان دانشکده هنر در رویدادهای فرهنگی و هنری اشاره کرد و تاکید کرد: همکاری مشترک این معاونت و دانشکده هنر می تواند بر توسعه بخشی فرهنگ و هنر اثرگذار باشد.
دکتر حسین بارانی، رئیس نمایشگاه و رئیس دانشکده هنر نیز ضمن تشکر از دانشجویانی که به خلق آثار ماندگار در دانشگاه پرداخته اند،از تمامی دانشجویان دانشکده خواست تا با مشارکت در تمامی رشته‌های هنری موجود در دانشکده به برگزاری نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی اقدام کنند. وی از همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی در برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.
تقدیر از عوامل اجرایی، تقدیر از صاحبان اثر،اجرای موسیقی از سایر بخشهای این برنامه بود.
شایان ذکر است؛ نمایشگاه کلک خیال ۲ با همکاری دانشکده هنر و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از تاریخ ۷ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز در محل مجموعه مانا یک دانشگاه برگزار شد. در این نمایشگاه، حدود ۲۵۰ اثر از آثار دانشجویان دانشکده هنر در زمینه‌های هندسه نقوش، تذهیب، نگارگری، قلم زنی، حجم، طراحی و چاپ پارچه، سفال، مرمت فرش و... به معرض دید بارذیدکنندگان قرار گرفت.

آخرین ویرایش۲۳ اسفند ۱۴۰۲